onsdag, april 19, 2006

Pumpaodlare layout

Jag gjorde färdigt en layout idag, som jag påbörjade häromdagen. Jag är ganska så nöjd med den, men den är lite snett fotograferad, den är inte så snett ihopsatt i verkligheten.
Layouten handlar om Jespers pumpaodlande förra året. Han var så stolt att han lyckats odla fram några egna pumpor.

För övrigt så tycker jag mest att dagen har varit eländig...

Började redan strax efter klockan 4 imorse, då jag blev väckt (för tredje morgonen i rad) av en fasantupp som fått för sig att han ska hålla på och gala utanför vårt sovrumsfönster....Och tyvärr är det inte bara en gång han för oväsen, utan ungefär en gång i kvarten från det att han startat på morgonen...grrrr....
Sen, när det var dags att kliva upp så kände jag att det kliade i knävecket, och upptäckte att där satt det minsann en lite fästing, som antagligen redan hunnit sitta där ett par dar, för igår var jag inte ute nånstans där jag borde fått på mig en fästing...eller rättare sagt, jag var inte ute igår förutom det lilla då jag begav mig till och från jobbet...
Dessutom har jag haft en molande huvudvärk på höger sida av huvudet hela dagen, och känt mig allmänt hängig, så mina 5 timmar på jobbet kändes som om dom aldrig skulle ta slut.
Fortfarande så känner jag mig lite vissen...Jag tror jag ska lägga mig tidigt ikväll...Så orkar jag förhoppningsvis att ta mig upp till jobbet imorgon igen...Fast jag lär väl bli väckt tidigt igen i vanlig ordning...


1 kommentar:

Mikaela sa...

Tycker din pumpalayout är så himla snygg!