fredag, juli 14, 2006

Äntligen semester mm !

Igår jobbade jag min sista dag innan semestern, känns så himla skönt att veta att jag nu är ledig lite mer än 4 veckor! I år ska vi t om åka iväg på semester, vi ska tillbringa en vecka i Åre, men med resan så kommer vi att vara borta i 10 dagar! Det är evigheter sen sist vi var hemifrån så länge.

I förra veckan så gjorde jag högviltsprovet till jägarexamen, och klarade även det. Så nu är jag f'ärdig med min jägarexamen, underbart att äntligen ha det klart. Det har ju tagit lite tid, vi startade ju i höstas. Nu ska jag förhoppningsvis kunna ägna mer tid åt scrappingen istället!

På tal om scrapping...Jag har fått lite gjort sen sist. Ett gäng DT layouter, och några layouter jag gjorde i helgen då Pysselpunkten hade cybercrop på Scrappiz.
Jag börjar med att visa mina DT layouter, som är gjorda med juni månadspaketet från Pappersbiten:





Och så dom som jag gjorde under cybercropen:





Hmmm, så knepigt, min tredje och sista layout funkar inte att ladda upp just nu, så typiskt, den som jag tycker så mycket om :-( Jag får försöka igen senare, tror jag.

2 kommentarer:

Monika sa...

Men himmel så många fina loer du gjort sedan sist!
Jag gilar speciellt den med vågen och blommorna, helt underbar!

teres sa...

Himmel vad många läckra LO´er, får många trevliga idéer av dem.