tisdag, maj 08, 2012

Scrappat en LO!!!

Idag har jag scrappat en LO, otroligt, för det är nästan tre år sedan jag sist gjorde en...
Jag hoppade idag på en Use your stuff utmaning, där man ska använda upp mer  sina gamla scrapprylar
och så får man poäng för dom olika sakerna som används...Jag bestämde mig för att mitt mål i maj är 150 poäng, eftersom jag inte har så mycket scraptid...Jag tänkte att det kanske kan få igång mitt pysslande lite mer, jag har ju massor av prylar här hemma som ju inte blivit använda på evigheter...

Här är iallafall min layout, bilden togs 2008, jag har för tillfället varken nya prylar eller foton, eftersom jag inte heller har framkallat nåt under min den här "scrapfria " tiden som varit....Och då passar det ju bra med en utmaning där man ska använda av sitt gamla material, istället för bara köpa nytt....



Till den här layouten så skrapade jag ihop 22 poäng!!!!

2 kommentarer:

Majsan sa...

ÅHH vilken underbart härlig LO, så fint foto på kissemissen :)

KRAM MAJSAN

Lisa-olsi sa...

Många fina alster i din blogg.
Så söt misse på en mysig LO.
Ha en bra dag!