torsdag, februari 05, 2015

Ett lite vårigt kort!


Idag har jag hunnit med att färglägga igen, och t om göra ett kort av det dessutom.
Stämpeln är från Di's Digital stamps, och den fick jag som en freebie, för att göra
en färgläggningsutmaning på en facebook grupp som jag är med i. Sen när jag var klar
med den utmaningen så gjorde jag kortet till en utmaning på outlaws challenges...


Till den här färglagda bilden har jag använt följande promarkers:

Hud: Coral, Sunkissed pink, Blush, Almond och Ivory. Pastel pink till kinderna.
Hår: Sandstone, vanila och Satin.
Tulpaner: Coctail pink, pale pink. Tulip yellow och buttercup.
Bladen: Pine, forest green och apple.
Klänning: Antioque pink, Dusky rose och Pale pink
Förkläde: Warm grey 1, 2 och 4
Kruka: Sandstone, caramel och burnt sienna
Katten: Cool grey 1, 4
Kyckling : Lemon och Yellow

Inga kommentarer: