måndag, mars 27, 2006

Utmanad igen!

Jag skulle ju bara titta in och kolla på om Sara hittat på nåt nytt sen sist jag var där...Och så ser jag att jag blivit utmanad :) Sånt är alltid kul!

1) Vad är klockan? 19.37
2) Ditt namn som det står på födelseattesten: Camilla Eva Margareta
3) Smeknamn: Inte så mycket IRL , men händer det så är det Millan (eller Milla envisas några med)
4) Piercings: Har haft hål i öronen, men jag lät dom växa igen då jag fick nickelallergi, det är 20 år sedan men fortfarande kan jag ibland få besvär i det fd hålet på vänster öra.
5) Ögonfärg: Brun-grön
6) Födelseplats: Borgholm (Öland)
7) Favoritmat: Svårt...taco, eller grillat tror jag...
8) Ditt lyckligaste minne? Med nyfödd baby på magen
9) Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej
10) Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja...
11) Varit med i en bilolycka? Nä, ingen allvarlig, har varit med vid nån avåkning...
12) Krutonger eller baconbitar? Bacon!
13) Favoritdag på veckan: Fredag, för då är jag ledig tre dagar 'härligt*
14) Favoritrestaurang: hmmm, min absoluta favvorestaurang i Kalmar (Hanssons krog) stängde igen mitt favoritställe för nåt år sen, dom har öppnat ett annat, men det är inte samma sak...Nu har jag ingen särskild favoritrestaurang.
15) Favoritblomma: Rosa rosor
16) Favoritsport: Utövar inte själv nån sport, men jag gillar att kolla på konståkning och liknande.
17) Favoritglass:Gillar kulglass med massor av chokladsås eller kolasås på
18) Vilken färg har din sovrumstapet? En svagt färgad blommig strukturtapet...går i grönt/rosa
19) Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen, jag gjorde det gamla och klarade både det och uppkörningen direkt.
20) Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Karin
.21) Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? Gör inte sånt.
.22) Vad gör du oftast när du är uttråkad?Sitter oftast och "häckar" på nåt forum på datorn...
Har ofta inte inspiration för nåt skapande då.
.23) När går du och lägger dig? Runt 22
24) Vem kommer att svara på denna taggning först? Malin kanske
25) Vem av dem du skickat denna taggning till kommer inte att svara? vet inte
26) Senaste TV-program?Hmmm...måste fundera...det måste varit Mr Bean filmen på 5an i lördags kväll...
27) Senaste person du gick ut och åt middag med? Hmm, jag har inte varit ute och ätit på evigheter...Om jag inte minns fel, så var det senast då jag och jobbarkompisarna var på en Elvis show på Kalmar slott strax innan jul. Men jag har lite dåligt minne...
28) Vad lyssnar du på just nu? Malin som sitter och spelar spel på datorn bredvid...börjar bli dags att få henne i säng...
29) Vilken är din favoritfärg? Rosa, men jag har det sällan på kläder
30) Sjö, hav eller flod? Hav.
31) Hur många tatueringar har du? Ingen.
32) Klockslaget när du blev färdig med denna lista? 19.56
33) Har du någon gång kört slut på bensinen? Nej *peppar peppar*
34) Katter eller hundar? Jag är allergisk, men jag tycker om både katter och hundar...

Nu utmanar jag följande personer att svara på frågorna:

Malin Fridakarolina

Inga kommentarer: