måndag, maj 01, 2006

Scrappat lite!

Länge sen jag skrev i bloggen nu igen. Jag har gjort en del DT bidrag. Dom som jag gjorde med månadspaketet kommer jag att visa för er, efter att Sanna lagt upp dom på Pappersbiten , månadspaketen har inte hunnit fram till alla ännu.
Dessutom så har jag gjort ytterligare ett par layouter med material som finns att köpa från Pappersbiten. Layouten Sommarflicka är en scraplift av en LO gjord av Katrina som är DT
ImagineCreateScrap . Jag deltog i deras cybercrop de hade nu i helgen för att fira forumets
1-årsdag. Jag gjorde 2 layouter, "Sommarflicka", som gjordes för en scrapliftutmaning, och så gjorde jag "En dag på stranden" där utmaningen var att sy på layouten. Jag är inte nöjd med den alls, jag var stressad när jag gjorde den, så det gick undan, det höll redan på att bli mörkt då jag började på den, och jag ville hinna få den klar för fotografering innan det var för sent.
Men gissa vad, den VANN utmaningen. Jag förstår inte varför...
Ok! Det är väl bäst att visa upp vad jag gjort. Först mina båda layouter med material från Pappersbiten. De mönstrade papperen är från Bo-Bunny Press.


Och så då layouten som vann en av utmaningarna på ICS, som sagt, jag är väldigt förvånad över att den vann...Men det ska bli spännande att se vad jag får för pris!
Förresten, på tal om utmaningar, så kanske ni har undrat hur det gick för mig i den där flerveckorsutmaningen jag var med på som jag skrev om i slutet av mars. Det gick inte alls, jag hann inte med det, så jag hoppade av. Jag insåg att jag redan hade för mycket att göra, så jag fick lov att prioritera bort den utmaningen.

Inga kommentarer: