söndag, mars 05, 2006

Cybercrop på Scraproom

Nu i helgen har jag deltagit i cybercropen på Scraproom, jättekul. De har haft massor med kul utmaningar och med lockande priser...Tyvärr har jag inte hunnit med att göra alla utmaningar, men några stycken åtminstone..
Här är vad jag fått gjort i helgen


Utmaning: stämplat på en LO

Skissutmaning:

Reklamutmaning:

Vårkortsutmaningen:
Spotlight-teknikutmaning:
Och slutligen Quickutz utmaningen, där det gällde att dekorera någon sorts förvaring, jag hittade en liten tändsticksask att dekorera, hmmm, egentligen heter det väl fröer och inte frön, men det fick fanns inte plats för en bokstav till:


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj, vad mycket du hunnit i helgen, Millan! Ursnygga LOs, kort och askar. Själv hann jag bara en ask och en LO (och 4 kort, men inga av dom passade till cybercroppen).

fridakarolina sa...

Åh, blir avis på din effektivitet, önskar jag hade hunnit hälften av allt du fixade! Och så fina bidrag oxå, jättefina LO´s, kort och annat. Mitt bidrag till cybercropen blev bara en enda LO, visserligen dubbel men ändå...

Anonym sa...

Vad mycket du hann med i helgen!