tisdag, juni 20, 2006

Jägarexamen + lite scrappat

Länge sen jag uppdaterade bloggen nu.
Jag har helt enkelt haft fullt upp en tid. Bla mycket skytteträning inför jägarexamens praktiska prov. I lördags var det dags, jag var jättenervös, det hade gått dåligt för mig på träningarna.
Men, när jag väl kört igång, så kändes det så himla bra när jag sköt. Jag klarade alla momenten med glans. Gissa om jag var stolt och glad!!!! Så nu har jag jägarexamen! Men jag har inte gjort proven för högvilt ännu, men vi börjar snart träna inför det också.

I helgen var det dessutom sommarmöte här på Öland för corvetteklubben, som vi är med i, så då tillbringade vi ju givetvis den mesta tiden där.

Jag har scrappat lite också, sen jag senast uppdaterade. Bl a har jag scrapliftat Knasbanan
och Vixxxan på Scrappiz. Här ser ni mina layouter som jag gjorde med inspiration av deras layouter.



Dessutom så hängde jag med på Just4Keeps "Last scrapper standing contest", jag var med på första utmaningen, men gick sen inte vidare. Utmaningen var att doodla, efter inspiration av henna tatueringar. Jag blev själv inte riktigt nöjd med layouten, och dessutom blev bilden av den väldigt mörk och dålig, det hade börjat skymma redan då jag blev klar med den, och det var dags att skicka in den till tävlingen, sen har jag inte orkat fixa en ny bild, men jag visar den ändå. Tänk er att papperet egentligen är vitt, men på bilden ser det ju inte ut så...



1 kommentar:

teres sa...

Grattis till din jägarexamen :D!

Gillar dina lo´s, båt-LO´n är helt suverän och det är verkligen "marin" känsla i den. Är det retroflower medium du använt på LO 2? Den är jättesnygg, gillar dina blommor o skyltar. Nummer tre har ju en härligt frän doodling, snygg!