söndag, mars 25, 2007

Cybercroppat!

Nu i helgen så har det varit cybercrop på Creating Pages forum, och jag är jätteglad för jag har lyckats hinna göra layouter till 4 av utmaningarna där. Här är dom:
Till den första så skulle man skriva direkt på ett foto:
Till nästa så var utmaningen att använda en scrappryl på ett annorlunda sätt, jag valde att
göra fjärilar av Primablommor och band, layouten är även gjord efter en skiss av Erica som har den här skissbloggen, jag hade bett henne att göra en skiss för ett liggande och ett stående foto, eftersom jag av någon anledning ofta fotar så det blir ett liggande och ett stående, så jag har haft lite idé torka på hur jag ska scrappa just dom.

Till nästa så var utmaningen att använda något som man vanligtvis inte har med på sin LO, jag valde en sån där liten pryl från en colaburk,som jag sen trädde bandet igenom.
Bli nu inte förskräckta över att Malin åker så lättklädd, hon fick bara åka ett par hundra meter, hemma på bygatan och han körde sakta...


Och sista utmaningen jag gjorde var en scrapliftutmaning, där vi skulle välja en av designteamets layouter från senaste månadspaketet. Så här blev min scraplift