söndag, mars 25, 2007

Massor nytt scrappat!

Jag har inte uppdaterat med mitt scrappade på länge, jag har försökt men det har inte funkat att ladda upp bilder. Hoppas att det ska funka nu!
Först ett par layouter som jag gjort efter
Mysmaskens skisser i utmaningsverkstan till den första så valde jag även att kombinera den med utmaningar, de var:
Teknik: Doodla
Dekoration: Metalldekoration
Verktyg: Punch
Form: Cirkel

Till nästa så använde jag mig "bara" av en av hennes skisser:

Och så lite layouter som jag gjort till blandade utmaningar på Scrapbutikens forum








Och så en LO jag gjort utan att den varit till någon utmaning:

Och så ett par kort, där jag utmanade mig själv att använda samma stämpel, och bara gamla mönstrade papper , ett par av dom köpte jag när jag började att scrappa för 4 år sedan :)