lördag, oktober 13, 2007

2 mönstrade papper och 3 cardstock!

Jag blev medlem på KT Crafts forum häromdagen, där kör dom just nu en oktoberutmaning där man ska samla poäng. Jag har ju inte varit med från början, så jag tror ju inte jag ska lyckas få flest poäng, men det är ändå kul att vara med och göra lite utmaningar. Som den här, som gäller för idag: Att välja ut 2 mönstrade papper och 3 cardstock och sen göra så mycket som möjligt av det, man får lägga till dekorationer mm, men inget mer papper.

Allt det här har jag lyckats göra på bara ett par timmar, jättekul var det och så snabbt det gick. Dessutom passade jag på att använda mig av lite stickers som jag haft liggande sedan jag startade scrappa 2003 !







2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var till att vara produktiv, minsann.. :)

Jättefina kort. Härliga färger och mysiga bilder på dem.. :)

joggemia sa...

Wow, så mycket läckert det blev! Jag gillar också utmaningar just nu......

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram Mia