söndag, oktober 14, 2007

Lite nytt scrappat!

Jag har lyckats scrappa lite de senaste dagarna, känns jättekul
Först en LO jag gjort efter en av mina egna skisser, den ser ut såhär:


Och layouten blev så här


Sen ytterligare en LO till mitt blomalbum i storlek 12x6



Och slutligen en LO till en Fancy pants tävling hos KT Crafts forumet, man skulle använda sig av minst 75 % av Fancy pants produkter på layouten. Jag lyckades hitta 4 dubbelsidiga Fancy Pants papper i min scraphörna, och resultatet blev så här:



4 kommentarer:

joggemia sa...

Skönt att höra att du haft tid att scrappa.... Efter badet är ju superläcker. Härlig skiss som jag ska scrappa...dock inte till inspirationsbloggen men ändå.

Troligtvis blir pysselträffen i Torsås sön 25/11. Hoppas du kan komma! Tar gärna med dig fler. Mer info om detta kommer.

Kram Mia

Anonym sa...

Härliga layouter Millan!

Anonym sa...

Härliga layouter!
Jag gillar färgkomosarna på alla och skissen tar jag med mig.. :)

Tack!

Virre sa...

Vilken härlig skiss! Den måste jag spara! Och rosen, den har jag med här hemma i trädgården, den är underbart vacker och doften sen... Mmm.. Längtar till nästa sommar så jag kan få lukta på den igen!
Må så gott!