onsdag, januari 16, 2008

Titta vad jag fått!!!

Jag är lite "off" efter en operation jag gjorde i måndags, så jag har inte orkat göra så mycket sen jag kom hem igen i går, så slog jag på datorn idag nån gång idag framåt eftermiddagen, och hittar en kommentar från Joggemia att jag fått en sån här award av henne. Tack snälla du, det var precis vad jag behövde!!!

You make my day award!“Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and
inspiration and make you feel happy about blogland.
Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on.
Beware you may get the award several times.”´

Så nu är det min tur att skicka vidare den, och jag har valt följande
personer som jag ofta besöker, och inspireras av:

Leamon
Karin
Lilo
Lina
Muhren
Carina
Carola
Zarah
Monika
MissMian

5 kommentarer:

Anonym sa...

tack så hemskt mycket, så glad jag blir!
kram

MissMian sa...

Åh tack så mycket!!!!BLir superglad!! Två på en dag!! :D Jag som aldrig fått någon innan!

Anonym sa...

Tack så jätte jätte mycket, va gullig du är!! Kram

Monika sa...

Men oj... lilla jag???
TACK *Jag niger oh bugar och bockar*

Tack så heeeemskt mcyket!

Carola sa...

Men Millan! Du är då för rar. Vad glad jag blir!!!
Hoppas att det inte var en alltför allvarlig operation.

Kramiz