måndag, februari 02, 2009

Lite funderingar!

Jag har funderat en tid på om jag kanske skulle starta en blogg som handlar om inredning, foton och annat, så att den här bloggen blir bara en scrapblogg...Men jag vet inte, vad tycker ni...gillar ni att det är blandat eller tycker ni det är bäst när det bara är scrap på den här bloggen? Från början var den ju tänkt som en scrapblogg...
Kommentera gärna så jag vet vad ni har för åsikter...

För övrigt så letar jag fortfarande efter den där datorkabeln till min kamera...jag fattar inte vart den tagit vägen...Har letat överallt tycker jag...I värsta fall så får jag väl se om jag kan köpa en ny...


Malin är fortfarande hemma från skolan, hon är fortfarande inte pigg. Inatt har hon legat och hostat massor...Jobbigt...


Imorgon fyller Jesper 15, men det blir till att ha kalas till helgen istället. Det tyckte han var ok, förhoppningsvis så mår Malin bra då, och så är ju Tessan hemma igen...Men han bryr sig nog inte om vilket efter att han öppnat sina presenter imorgon...Vill inte avslöja nåt här ännu, men han lär bli riktigt glad!!! det är något han önskat sig länge....


Tråkigt nu när det bara blir skrivna inlägg nu när jag saknar kabeln till kameran, så här kommer ett par bilder som får mig att längta till sommaren!




1 kommentar:

Anonym sa...

En ny blogg är alltid kul!!kollar din blogg varje dag. Malin