lördag, januari 31, 2009

Bloggtorka, Bloggparty och Vinnare!!!

Nu har det verkligen varit torka på bloggen! Men jag har dels jobbat mycket, dels har Malin varit sjuk några dagar, och så har jag bara inte haft inspiration...Jag har inte heller tagit foton varje dag, men jag har några stycken som jag ska visa er, så fort jag bara hittar sladden till att föra över bilderna från kameran...sist jag hade den så lämnade jag kvar den ikopplad i datorn, men sen ville min man använda just den USB porten till nåt, och la sladden nånstans...hmmm...det ligger en hel härva av liknande sladdar här på skrivbordet, så den finns nog i den högen...jag får nog sluta kalla det för dagens foto...får nog skriva något annat!
Idag håller jag på och bakar igen, två sorters bröd och banankakor...Jag bakade bröd förra helgen också, och det var så gott att jag ville baka nytt nu när det andra tog slut...
Jag har scrappat lite också sen sist jag uppdaterade, några nya kort och så håller jag på med mitt bidrag till Tant Scrappas poängjakt .

Imorgon kör vi igång med bloggparty igen, vi är ett gäng tjejer från Allt om scrap forumet som kommer att hålla i utmaningar på våra bloggar. Jag kommer att ha både en pysselutmaning och en kommentarsutmaning! Så missa inte det!!!

Och så har Malin fått dra en vinnare bland deltagarna i min färgutmaning som jag hade för att fira bloggens födelsedag...
Vinnaren blev...



------





malwa ! Grattis! Hör av dig till mig millanp@telia.com med din adress och tala också om vilket av de båda vinstalternativen du väljer!!!

Inga kommentarer: