onsdag, januari 21, 2009

Dagens foto 19-21/1


Nu har jag varit dålig på att uppdatera. Men jag har haft fullt upp med mina nya köksgardiner och annat.
Dagens foto 19/1

Jag satte igång med att sy mina nya köksgardiner, jag har en vision om att få in lite mer vitt i vårt hus, hittills har det varit väldigt blandat med färger, så det ser så rörigt ut...Så alltså valde jag ett vitt linnetyg "lorita" från IKEA, billigt och bra, passar mig som inte är van att sy...





Dagens foto 20/1

Gardinerna är färdiga, så gott som, jag behöver sy
omtag också, men då behöver jag köpa lite nytt tyg först...
Eller så ska jag bara ha klämmor så där i sidorna,
men isåfall vill jag ha vita klämmor, men vart
kan man köpa såna nu för tiden?
Eller är det någon som har ett par
vita gardinklämmor att sälja till mig?
Taklampan har jag tänkt byta ut, till en vit,
eller en i koppar, jag såg
en sån fin hos
dreamhouse blogg ,
och jag skulle gärna vilja ha en liknande.


Jag ska byta ut växterna också, det blir nog några lägre växter,
antingen några med
vita blommor i , eller bara några gröna...
plättar i luften kanske...vi får se...




Dagens foto 21/1

Idag har jag inte varit så pigg, har legat och sovit större delen av

dagen...Så nån jättestor foto lust har jag inte haft, så det fick

bli ett snabbt foto av Malin medan hon satt och tittade på TV.

Förresten, ni har väl inte missat YouTube videon, som jag har upptill till höger?
Klicka på den, så spelas musiken upp, jag tycker den låten är så härlig. Tyvärr
hittade jag den inte hos Deezer, så jag fick lägga upp den som en video istället...

1 kommentar:

Theka sa...

Vackert du har gjort det...
ett tips bara snälla byt den där lampan den ser fördjävlig ut nu när det e så fint i övrigt:)