fredag, januari 16, 2009

Utmärkelse!

Jag har fått en utmärkelse av Ing-Marie som har Guldgruvans kennel , det var henne som vi köpte Fina av, och nu har vi dessutom bokat en av hennes nya valpar (en tik) fast vi vet inte vilken av dom det blir ännu.

“Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta,inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.Syftet är att sprida vänskap.Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar,ju mer utmärkelsen sprider sig.Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare."


Jag skickar utmärkelsen vidare till

Tessan
Teres

Karin
Joggemia
Linda
Mirabyll
Lilo
Hoppetossa

5 kommentarer:

joggemia sa...

Gulliga dig....tack! Vad glad jag blir!

Kram Mia

Anonym sa...

Åh tack, så gulligt av dig!! :)

Mirabyll sa...

Åh tack snälla!

teres sa...

Åhhh, vad glad jag blir, tusen tack :)!

Kramen teres

www.mariante.se sa...

Nu kommer jag insläntrandes med svansen mellan benen.
Tack snälla rara du! Du ska veta tt detta betyder massor massor för mig!
Tusen tack å tusen kramar!
Nu måste jag läsa om eran sötis....så bedårande liten valp!