lördag, januari 17, 2009

Dagens foton 15/1- 17/1

Dagens foto 17/1
Blir årets första (för mig iallafall) tulpaner.



Dagens foto 16/1
Blir två foton men på samma motiv.
Jag hittade den här tidningen som jag sparat eftersom
hela sidan är gjord efter en intervju med mig. Det publicerades
i Ölandsbladet i slutet av november, jag hade ju tänkt visa det
tidigare, men just då hann jag inte och sen glömdes det bort.




Dagens foto 15/1
Den dagen ägnades åt shopping, jag och min bästa vän
och hennes syster var i stan och shoppade, jag var mest ute
efter kläder, och det här blev resultatet:
1 tröja
1 blus
2 linnen (1 svart och 1 vitt)
1 scarf
1 skärp
1 halsband
och
1 hårklämma eftersom de tyckte jag skulle börja ha håret uppsatt!
Jag är faktiskt riktigt nöjd med mina köp!







2 kommentarer:

LillaFlisan sa...

Tusen tack för din söta kommentar!!Den värmer så gott ska du veta.
Vilken scrapingtalang du är!! Så fina "kort"!!

Tusen tack för att du ville vara med i min lilla utlottning!!

stor kram och en trevlig vecka till dig!!

Flisan

Anonym sa...

Hej!

Vill bara berömma din fina blogg. Väldigt vacker design!