måndag, juli 02, 2007

2 kort !

För ett litet tag sen så var jag med i en kortmaterialbytarswap. Jag har redan visat de kort jag gjorde av materialet jag fick... men ...när jag gjorde iordning materialet som jag skulle skicka till min "partner" så gjorde jag även iordning likadant till mig själv, för att själv testa det jag plockat ihop...Och nu har Mia gjort kort av materialet (finns att se på Hobbyhusets forum) , så nu tänkte jag visa hur mina egna kort med en del av materialet blev. Jag valde att använda samma stämpel till båda korten (jag är lite svag för den här filurstämpeln).




Förresten, så har jag en glad nyhet! Vi har fått veta idag, att Therese har kommit in på hundgymnasiet som hon sökt till! :)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Fina korten blev.
Jag försökte ju använda allt du skicka. Bara 2 brads som blev över... :)

Kram, Mia

Casa Ottman sa...

Jättefina kort! Den stämpelnn gör en glad :)
Grattis till tjejens gymnasieval och att hon kom in :
/Helena

joggemia sa...

Så läckra dessa kort blev.....som vanligt! Vad kul att dottern kom in på hundgymnasiet! Säg grattis från mig!

Kram Mia

Anonym sa...

Två fina kort! Är också väldigt förtjust i dom där filurerna.
/Gunilla

Unknown sa...

vilka härliga kort!!!

Anonym sa...

Vad kul att hon kom in där hon ville. Låter spännande att jobba med hundar också. Korten är förresten jättefina!

Kram Anki

Ullis sa...

Tusen tack för grattiset Millan! Vilka härligt somriga kort du skapat!

Casa Ottman sa...

Kikar in igen för att säga att mianstämplar kommer från whippersnapper o är köpta på handstämplat etc.
Ha det gott
/Helena

Anonym sa...

Tack för grattiset i min blogg!! Härliga kort har du gjort men somriga färger!

www.mariante.se sa...

Oj så mycket gulligt jag hittade här i min jakt på inspiration! Lämnar en sommarhälsning och en invit till min blogg där det finns både det ena å det andra i dessa semestertider.

Sanna F sa...

WOW vad många jätte fina layouter och kort du har gjort!!!
Du e superduktig!