måndag, juli 30, 2007

Ett litet ord: Extrautmaning #2

Jag råkade få syn på att det kommit en extrautmaning på ettlitetord bloggen, och det var ett roligt ord att scrappa, så jag satte igång direkt...Så här blev layouten:


Dessutom passade jag på att använda en av de skisser som jag ritade för bara några dagar sedan, så här ser skissen ut, ni får gärna använda den om ni gillar den:


Glöm inte skissutmaningen i mitt tidigare inlägg idag...Jag vill gärna se lite bidrag från er som läser min blogg! :)


4 kommentarer:

Anonym sa...

härlig lo och underbar min! kul att du hängde med! uppdaterar topplistan imorgon!

joggemia sa...

Ja, sura barn har man faktiskt lyckats fånga på bild då och då..... Härlig skiss, riktigt inspirerande! Sparar den.

Kram!

Virre sa...

Vilken fin Lo! Jag har oxå ett par riktiga "surkort" här hemma som jag ska scrappa så småningom har jag tänkt.
Må så gott!

Zarah sa...

Grymt läcker LO! :D

Angående Nook's frakt... Jag vet inte säkert iom att jag inte betalar för den - men enligt folket på pyssel.net brukar det visst hamna på cirka 250:- (plus minus nån 20-lapp).
Läs gärna i denna tråden för mer information.! :D

http://forum.pyssel.net/viewtopic.php?t=18511&highlight=