torsdag, juli 19, 2007

Mer cybercroplayouter, och ett litet monster...

Hmmm, de senaste morgnarna så har jag ärligt talat glömt bort att fixa till bilder av de kvarvarande layouterna, och så höll det nästan på att bli idag, så det mesta av morgonsolen hade hunnit bort från våra takfönster åt öster...Men jag kom på det innan det var alldeles för sent...Men tro det eller ej, men batterierna i kameran tog slut igen innan jag var färdig...Jag höll på och fotograferade Fina en del igår, så det var väl därför dom redan tog slut, eller så håller dom helt enkelt på att bli "uttjänta" för jag tycker inte dom håller så länge längre...


Men iallafall här är de sista layouterna från cybercroperna




Sist en layout som jag tycker blev jätteful, den var ett riktigt "hastverk" innan jag var tvungen att avsluta cybercroppandet för min del, utmaningen var att använda mycket av en sak...jag valde band. Jag valde också att göra den i letterformatet för att kunna scanna den eftersom det då redan hade hunnit bli mörkt, och det snart var deadline...Usch, den är så dålig, så jag törs knappt visa upp den här...


Och så en layout som jag haft stående i ett hörn ett tag, bakgrundspapperet har till och med hunnit böja sig lite, därav att det ser lite "rundat" ut...Men den har jag helt missat att fotografera innan...Och nu ser jag till och med att zigzagbandet håller på att lossna, det såg jag inte i brådskan imorse, bäst jag går och fixar till det, men nån ny bild ordnar jag inte nu, så det får duga med den här...


Sist men inte minst...så kan jag ju inte låta bli att visa er ett par nya bilder av vårt lilla monster...Fina menar jag givetvis...idag har hon varit och busat runt och sprungit ner flera av mina växter i den nya rabatten jag anlagt i år, ändå vet hon så väl att hon inte får vara där, det syns på henne,utan hon bara busar...så jag döpte tillfälligt om henne....Men hon är ju så underbart söt ändå...



11 kommentarer:

Simmat sa...

Så många fina layouter du har gjort!!!
/Jennie

Helena Påhlsson sa...

självklart får du använda mina kort som inspiration blir så glad när jag insprerar andra, det är ju det som e lite meningen med att blogga

Sanna sa...

Oj så Fina är fin, en riktigt liten läckerbit! :)

Kram /Sanna, Fäkta och Dino

deb sa...

love your scrapping style. And that adorable dog!!

MarieG sa...

Underbara färger på de två översta layouterna! Det är såå läckert med lila! (orange är en av mina favoritfärger)!

Miapuh sa...

Tjenare!
Wow vad många fina grejor du gjort :)

kramis MP

Anonym sa...

Så många urtjusiga LO:s du har skapat, jättefina!
/Susanne

K8an sa...

Underbart var du har gjort med texten "kalvar"! Mycket tjusigt...

Anonym sa...

Vad mycket fint du hunnit med!
Härliga LO och härliga foton!

Anonym sa...

Hejsan! Vad många fina skapelser man hittar här. De översta lo:erna är helt fantastiskt "eyecatching".'
Snygga upplägg och kanonsnygga färger.

Å så sööööt liten vovvsing ni har.

(Favvis)Maria sa...

Jättefina LO.er!