onsdag, juli 11, 2007

Publicerat - och inte publicerat!

Jag kom just på att nu får jag ju visa min layout som publicerades i Scrapbooking mm tidningen, för ett tag sen, jag tror det var i marsnumret. Det är första och enda gången hittills som jag publicerats.



Och så tänkte jag även passa på att visa en layout som inte blev publicerad, jag skickade in den till när dom sökte layouter till majskissen:


Sedan dess har jag inte skickat in några fler försök till publicering, får se om det blir av snart ifall det kommer något kul tema som jag känner att jag vill göra ett försök till...

7 kommentarer:

joggemia sa...

Vilka söta KOmpisar du har.....förlåt, kunde inte låta bli! LO:n är superfin!

Kram Mia

Anonym sa...

Jättefina layouter som sagt. Tycker det är kul att se LO:er som inte handlar om barn *L*. Ha en skön semester!

Kram Anki

Lisbet sa...

Vilka härliga bilder på djur - de är jätteläckra.

Rebeccas blogg sa...

Vilka super härliga LO:er. Hundmänniska som jag är så blev jag ju helt såld på Jeppe LO:en. Har precis varit och tittat på en valp själv...men väntar nog till våren ;o). Tack för titten och för ny inspiration...

Om du har tid...välkommen in i min blogg!!

Tjingeling!!!
Rebecca

Annika sa...

Jättefina LOer! Härligt somriga foton! Kramis!

Simmat sa...

Tack för kommentaren!! Vilka härliga bilder du har scrappat med!!!
/Jennie

Emmy sa...

Jättefina LO´s. Ska sno lite insperation från dig;-)